Estricto´s Hundliv

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Käglinge Rekreationsområde

Av Anki - 19 januari 2013 17:04

Idag efter frukost & morgonbestyr kände jag för att göra något, inte bara sitta inne & bara ta vanliga tråkiga promenader.

Samt att hundarna måste härja av sig, speciellt de 2 yngre.


Med en valp & en ungtik som innesitter väldigt mycket energi & arbetstempo i varje fiber av deras kropp så måste det ut & aktiveras. Så jag & Mathias packade in oss i bilen & så drog vi iväg till Käglinge Rekreationsområde.


Härligt kall & frisk luft, perfekt väder med andra ord så här i slutet av vintern.


Om hundarna uppskattade detta?

Ja, det kan ni tro att dom gjorde. Lyckan var total.

Idag stod det bus, lek & aktivitet på schemat.
Imorgon om vädret tillåter blir det till att lägga spår & gå med dom.


Ljuvligt!


Slänger in lite bilder från dagen idag. ;-)


Jo`La & Morris. <3


 

Run for your Life. ;-)


 

Morris försöker få fatt på leksaken. :-)


 

  Matte kallar säger Morris & vänder om. <3


 

  Ta den om du kan. :0)


 

  Lillhuse är skoj att ha med i leken. :0)


 

  Mathias, Jo`La & Morrris.


 

  Hopp säger Mathias & Jo`La hoppar. ;0)


 



 

  Mathias har problem med att få "undan" leksaken. ;-)


 




 

Oooops, här tar Jo`La FEL. Hon klipper Mathias i armen när han inte är beredd.
Det gick som tur var bra, inget hände då Jo`La släppte direkt hon kände att hon bet fel.


 

  Busar vidare med lillen, Morris. :-)


  



 

Många ben blev det. :-)


 

Lille Morris hakar på & hänger i, inge fel på kondisen & energin där inte. <3


 

Beck kände också för att leka lite. En kort stund iallafall. Han hade fullt styr på att kissa revir annars. :0)


 

Beckemannen. <3


 

Här drar hela skaran iväg. :-)



Vi alla Önskar Er Alla En Underbar Lördagkväll. <3


Much Love

<3





 
 
Lena

Lena

19 januari 2013 23:44

Ser bara en enda sak, kärlek kärlek & underbar glädje♥ eller en sak till föresten, underbart söta vovvar & lillhusse såklart!! :))

Appropå hundvärlden? ja den är bra skev :/

Kram på er!♥ /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

Anki

20 januari 2013 10:45

Åhh fina Lena, tusen tack för din kommentar.
Du är bara för gullig. :)

Lillhusse älskar hundarna & den kärleken är besvarad, dom har så skoj ihop.

Önskar dig en toppefin Söndag.
Kram till dig & vovvarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 15 april 2013 10:44

Igen.....Ja, jag har varit Ganska Nöjd med bloggplatsen, men ändå Inte.Så nu testar jag Blogg.se och ser om jag kan få till den Blogg jag vill ha med de funktioner jag vill ha.Så min Nya Blogg Hittar Ni Här.www.teamschakiras.blogg.se   Så kopiera...

Av Anki - 5 april 2013 00:14

Igår var vi på Onsdagsträningen i Burlöv & tränade lite Lydnad.Morris är den som tränas just nu.Beck kan inte vara med pga höften & ryggen & Jola pga löp, så det är Morris som får mycket egentid nu.Morris klagar inte, han ser ut att Njuta av all "Ege...

Av Anki - 28 mars 2013 23:26

Mys & Mys det finns det deliga meningar.Jag tycker det är Påskmys på Hög nivå att fira Påsken md min yngste son Mathias, även om vi bara är hemma i Skåne, tittar på Tv, spelar, går på Bio etc. Helst hade Mathias & jag velat vara i fjällen uppe...

Av Anki - 28 mars 2013 11:29

Ja, det har Morris. En evinnerligt tur att han är så högt älskad som han är.Annars hade det varit läge att knöla ihop han & skicka han som flaskpost till Afghanistan.... Å andra sidan så kanske det är Afghanistan som har tur??Dom har ju nog med ...

Av Anki - 28 mars 2013 02:08

Sov länge för en gångs skull. Oj, så skönt det var att få sova ut.Hade bokat tvättstugan så idag tvättades alla hundhanddukar, filtar & hundtäcken.Skönt när det är gjort.Sandra kom förbi & sen åkte vi iväg till Burlövs brukshundklubb & tränade lite m...

Ovido - Quiz & Flashcards