Estricto´s Hundliv

Alla inlägg under april 2013

Av Anki - 15 april 2013 10:44

Igen.....

Ja, jag har varit Ganska Nöjd med bloggplatsen, men ändå Inte.
Så nu testar jag Blogg.se och ser om jag kan få till den Blogg jag vill ha med de funktioner jag vill ha.

Så min Nya Blogg Hittar Ni Här.

www.teamschakiras.blogg.se


Så kopiera länken ovan & Varmt Välkomna in till min nya cyberhörna.

Varmt Välkomna


Anki & Schäferligan.

Av Anki - 5 april 2013 00:14

Igår var vi på Onsdagsträningen i Burlöv & tränade lite Lydnad.
Morris är den som tränas just nu.

Beck kan inte vara med pga höften & ryggen & Jola pga löp, så det är Morris som får mycket egentid nu.
Morris klagar inte, han ser ut att Njuta av all "Egentid" med matte. :0)

Idag (Torsdag)  var det Hundrastplatsen med socialträning & badlek på schemat. :-)

Hundarna är min stora glädje & tröst i tillvaron nu.
Börjar tappa all Tro på vad familjeband & gemenskap heter.

Tur jag har mina underbara barn, hundar & vänner.
Det är allt jag behöver. 

Nu kommer massa bilder från våra fina skånedagar. ;-)



                               



Lägger upp miniatyrer nu eftersom det blev så många bilder.   ;-)
klicka på bilderna för större format. <3



Much Love

Anki & Schäferligan.

<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards