Estricto´s Hundliv

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

Bloggpaus.

Av Anki - 16 oktober 2011 20:27

Har det varit i helgen.

Jag har helt enkelt satt bloggen till sidan, har haft knökfullt att göra hela helgen.


I Torsdags var det en resa till Höör, Beck fick en nomesele. Så nu ska det spåras. :0)

Fredagen var vi i Kyrkhult hos Lotta & e sväng till dottern i Svängsta samt en tur till Annika i Sölvesborg. Puh....


Kom hem runt 12 på natten.


Lördagen var det Operation inreda hemma som stod på schemat samt hundträning.

Sen pysslade jag & Mathias.

Efter det bakade vi, god paj bidde det till efterätt.


Idag har vi bara haft kvalitetstid med varandra, spelat & myst för hela slanten.


Nu ikväll tändes det upp med en massa ljus här hemma.

MYYYYYS på hög nivå....


Imorgon blir en hektisk dag Igen....Me Like....


Medans en del går up i det gamla fokuserar jag på framtiden & det nya.

Livet e bara så himla gött & härligt!


Det Blir Som DU gör det till. :0)


Slänger upp bilder på mina nya väggord!

Dom passar så himla gött in i mitt hem.  ♥  ♥  ♥


 







 













Much Love

Anki. 


 
 
Ingen bild

Kattis

18 oktober 2011 14:41

Du är en kanontjej. Väggorden passar verkligen in i ditt hem, för hos dig finns det finaste väsen man kan tänka sig, den varmaste kärlek & ödmjukhet en människa besitter, det gör du Anki. Lycklig är den man som har dig, lycklig är vi vänner som har förmånen att umgås med dig du kärleksfulla humoristiska underbara kvinna. Tack för att du finns! Kram din vän Kattis.

Anki

18 oktober 2011 14:43

Men åhhh....Naaw, blir jag berörd eller blir jag berörd. Tack snälla rara Kattis för dina vackra rader. Mina ögon tåras av ödmjukhet inför dig du fina kvinna. Tack själv för att du finns i mitt liv. ♥ ♥ ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 15 april 2013 10:44

Igen.....Ja, jag har varit Ganska Nöjd med bloggplatsen, men ändå Inte.Så nu testar jag Blogg.se och ser om jag kan få till den Blogg jag vill ha med de funktioner jag vill ha.Så min Nya Blogg Hittar Ni Här.www.teamschakiras.blogg.se   Så kopiera...

Av Anki - 5 april 2013 00:14

Igår var vi på Onsdagsträningen i Burlöv & tränade lite Lydnad.Morris är den som tränas just nu.Beck kan inte vara med pga höften & ryggen & Jola pga löp, så det är Morris som får mycket egentid nu.Morris klagar inte, han ser ut att Njuta av all "Ege...

Av Anki - 28 mars 2013 23:26

Mys & Mys det finns det deliga meningar.Jag tycker det är Påskmys på Hög nivå att fira Påsken md min yngste son Mathias, även om vi bara är hemma i Skåne, tittar på Tv, spelar, går på Bio etc. Helst hade Mathias & jag velat vara i fjällen uppe...

Av Anki - 28 mars 2013 11:29

Ja, det har Morris. En evinnerligt tur att han är så högt älskad som han är.Annars hade det varit läge att knöla ihop han & skicka han som flaskpost till Afghanistan.... Å andra sidan så kanske det är Afghanistan som har tur??Dom har ju nog med ...

Av Anki - 28 mars 2013 02:08

Sov länge för en gångs skull. Oj, så skönt det var att få sova ut.Hade bokat tvättstugan så idag tvättades alla hundhanddukar, filtar & hundtäcken.Skönt när det är gjort.Sandra kom förbi & sen åkte vi iväg till Burlövs brukshundklubb & tränade lite m...

Ovido - Quiz & Flashcards