Estricto´s Hundliv

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Zoega startar upp dagen.

Av Anki - 22 oktober 2011 07:30

Sitter & njuter av ännu en lördagmorgon med en kopp nybryggd Zoega.
Livet är fantastiskt. Kan inte Nog poängtera hur mycket det finns att glädjas åt.


Livet är Här & Nu, gäller att leva & uppskatta det som finns omkring en.

Se de små men ack så betydelsefulla sakerna i ditt liv. 


Jag har Massor av det omkring mig, både stort & smått.



Ska snart göra mig klar & åka iväg till Hallaryd igen, för att sen åka till Världens bästa Nathalie.


Har sjukt mycket att stå i, idag.

Joggingrunda & hundträning får stå till sidan för körning till återvinningsstationen samt köra ett lass med saker & möbler.


Med lite tur hinner vi ta en tur i skogen runt sjön innan det är allt för mörkt.

Ha en trevlig lördag alla kära goa läsare. 


Uppdaterar lite mer ikväll.




Ciao.



 
 
Ingen bild

Robert

22 oktober 2011 11:54

Ha en superdag min sköna vän.
Du är en fantastisk kvinna.

Kram Robert

Anki

22 oktober 2011 17:48

Naaw, men nu blir jag så rörd så jag ryker omkull & sprattlar med bena i väre... :-)

Du är en fantastisk vän & karl du med...

Tack så mycket min goe vän.
Kram Anki.

 
Kerstin

Kerstin

22 oktober 2011 20:12

Ser att du har fullt upp :) Många hundar det är livet det...helt underbart!
tack för berömmet av bilder...tycker nog att du tar snygga bilder du med!
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!!
Kram

http://fyrakillarsblogg.bloggplatsen.se

Anki

24 oktober 2011 23:02

Ja varit mycket nu på sistone & är ett par dagar till. En "jäkla" massa inför flytten & allt.
men sen lugnar det ner sig & jag ska bara njuta av hundarna. :-) Kanske en kaffe hemma hos dig? *Ler*
Tack för berömmet av bilderna min fina vän.

Nu när jag Kommer Upp så MÅSTE vi ses. :0)

Ha det så bra

Kramar Anki

 
Kerstin

Kerstin

25 oktober 2011 21:31

Jamen absolut att du ska komma på en fika här ute hos oss...så välkommen så!!!!
Kramen ;)

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Anki

25 oktober 2011 22:08

Tack finaste. Då hör jag av mig när jag är på plats. :)
Vilken klubb tränar/tävlar du i? Jag ska anmäla mig också, tanken var Hudiksvalls, men vet inte ännu. :)

Hoppas du är ok & att handen läker som den ska.

Kram till er alla.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 15 april 2013 10:44

Igen.....Ja, jag har varit Ganska Nöjd med bloggplatsen, men ändå Inte.Så nu testar jag Blogg.se och ser om jag kan få till den Blogg jag vill ha med de funktioner jag vill ha.Så min Nya Blogg Hittar Ni Här.www.teamschakiras.blogg.se   Så kopiera...

Av Anki - 5 april 2013 00:14

Igår var vi på Onsdagsträningen i Burlöv & tränade lite Lydnad.Morris är den som tränas just nu.Beck kan inte vara med pga höften & ryggen & Jola pga löp, så det är Morris som får mycket egentid nu.Morris klagar inte, han ser ut att Njuta av all "Ege...

Av Anki - 28 mars 2013 23:26

Mys & Mys det finns det deliga meningar.Jag tycker det är Påskmys på Hög nivå att fira Påsken md min yngste son Mathias, även om vi bara är hemma i Skåne, tittar på Tv, spelar, går på Bio etc. Helst hade Mathias & jag velat vara i fjällen uppe...

Av Anki - 28 mars 2013 11:29

Ja, det har Morris. En evinnerligt tur att han är så högt älskad som han är.Annars hade det varit läge att knöla ihop han & skicka han som flaskpost till Afghanistan.... Å andra sidan så kanske det är Afghanistan som har tur??Dom har ju nog med ...

Av Anki - 28 mars 2013 02:08

Sov länge för en gångs skull. Oj, så skönt det var att få sova ut.Hade bokat tvättstugan så idag tvättades alla hundhanddukar, filtar & hundtäcken.Skönt när det är gjort.Sandra kom förbi & sen åkte vi iväg till Burlövs brukshundklubb & tränade lite m...

Ovido - Quiz & Flashcards