Estricto´s Hundliv

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Bråda dagar.

Av Anki - 25 oktober 2011 22:08

Trots bråda dagar så ser vi till att kunna komma ut lite varje dag.
Idag hade jag dock ingen kamera med så inga bilder från idag. :)


I Söndags var vi ute på en lång härlig dag tillsammans, jag & jyckarna.


*Härligt*


Idag har det packats & sorterat & packats Ännu mera.

Så nu e det snart klart. 


Onsdag natt/Torsdag morgon kommer Jonas, då packar vi in i flyttbilen, efter urstädning & allt annat så drar vi norrut...


Känns både kluvet & skönt. Blandad känsla måste jag ärligt säga.

Tror dock inte att jag hinner känna efter så speciellt mycket, kommer att vara Massor av tiden i sköna Mora.


Polishundsträning & räddningshundsträning kommer att förpassas dit.


Ljuvligt!!


Träning - Jobb - Träning - Tävling, det är vad som står på schemat!


Så Mora bor, passa er - nu kommer Eliten. :-)


Avrundar detta inlägg med lite bilder.

Samt bilder på mitt senaste alster som jag gjorde idag.


Banne mig om det Också bor en liten Florist i denna Quinna. ;)

Jag Älskar det jag gör & det jag gör, gör jag noggrant.
Klappar mig på axeln & berömmer mig själv --- Duktig du.  Yes, I Know. :-)


Först bilderna på mina Pälsklingar.






 









 






 







 





 





 







 




Och sen bild på min blomuppsättning. Skitsnygg om jag får säga det själv. :-)


 





 







 


Hon e allt duktig hon, den dära Anki. :-)

Det var allt från idag.


Much Love

Anki. 

 
 
Monica

Monica

26 oktober 2011 08:42

Vilka härliga bilder och vilken snygg blomuppsättning, snart snart är du här Vi Längtar Efter Dig. Kram i massor snygga du.

http://enlejonmamma.bloggplatsen.se

Anki

29 oktober 2011 15:48

Nu e jag här min ängel.

:)

Kram på dig syster.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 15 april 2013 10:44

Igen.....Ja, jag har varit Ganska Nöjd med bloggplatsen, men ändå Inte.Så nu testar jag Blogg.se och ser om jag kan få till den Blogg jag vill ha med de funktioner jag vill ha.Så min Nya Blogg Hittar Ni Här.www.teamschakiras.blogg.se   Så kopiera...

Av Anki - 5 april 2013 00:14

Igår var vi på Onsdagsträningen i Burlöv & tränade lite Lydnad.Morris är den som tränas just nu.Beck kan inte vara med pga höften & ryggen & Jola pga löp, så det är Morris som får mycket egentid nu.Morris klagar inte, han ser ut att Njuta av all "Ege...

Av Anki - 28 mars 2013 23:26

Mys & Mys det finns det deliga meningar.Jag tycker det är Påskmys på Hög nivå att fira Påsken md min yngste son Mathias, även om vi bara är hemma i Skåne, tittar på Tv, spelar, går på Bio etc. Helst hade Mathias & jag velat vara i fjällen uppe...

Av Anki - 28 mars 2013 11:29

Ja, det har Morris. En evinnerligt tur att han är så högt älskad som han är.Annars hade det varit läge att knöla ihop han & skicka han som flaskpost till Afghanistan.... Å andra sidan så kanske det är Afghanistan som har tur??Dom har ju nog med ...

Av Anki - 28 mars 2013 02:08

Sov länge för en gångs skull. Oj, så skönt det var att få sova ut.Hade bokat tvättstugan så idag tvättades alla hundhanddukar, filtar & hundtäcken.Skönt när det är gjort.Sandra kom förbi & sen åkte vi iväg till Burlövs brukshundklubb & tränade lite m...

Ovido - Quiz & Flashcards