Estricto´s Hundliv

Alla inlägg under juni 2012

Av Anki - 23 juni 2012 11:49

Igår, Midsommarafton så firade jag den med Mathias & goda vänner.
Avslappnat & mycket trevligt.
Välbehövligt eftersom jag gick av mitt pass 08.30 & var inte sådär överdrivet pigg. 

Men allt gå om man bara vill. 
God mat, goda vänner & vara tillsammans med sina älskade ungar, då orkar man mycket.   :-)


Här nedan lite bilder från gårdagen.




 



 



 



 



 



 



 



 



 


Varmkorv till de minsta som Inte äter sill.
Sill - sillsallad - nykokt potatis & ALLT 
det andra som tillhör Midsommarftons

matbord fanns på plats.




Oj, Så Gott det var! 



Önskar Er Alla En Underbar MidsommarDag.


Much Love

Anki.

Av Anki - 20 juni 2012 21:52

Ojjj, va Ouppdaterad denna blogg är.

Kan bero på allt ljuvliga som händer i mitt liv, all kärlek & all medgång.

Har liksom inte tid att skriva så mycket, bara följer allt det positiva som sker & Njuter av fulla drag. <3


Underbart!


Bara positiva saker som sker omkring mig Nu......



I LIKE IT.  :-)


Men om jag nu måste klaga så ska jag väl klaga över FÖÖÖÖR mycket jobb då.


Fast jag klagar inte på det heller, skitkul att vara eftertraktad på arbetsmarknaden.

Så Givetvis tackar jag JA till de flesta passen.


Älskar mitt Yrke, bara Älskar det.

Vi Undersköterskor är Oumbärliga. Vi Behövs!!


Snart ska jag Unna mig 4 dagars ledigt, och då ska jag & min älskade åka iväg på en minisemster långt långt bort & bo på ett hotell, med roomservice, spa & allt.

Vi ska bara Njuta av Nuet & av varandra! Så Jäkla Nice det ska bli.


För er som vill följa mig & mina hundar & vårt hundliv kan ni kika inpå


www.teamschakiras.blogspot.se

 

Där är jag Mer aktiv med bloggandet omkring mig & pälsklingarna!

 

 

Nu ska jag återgå till nattjobbet, kvällsrundan kallar.

 

 

Med All Min Lycka & All min kärlek till er så Önskar jag er alla samma ljuva underbara liv som jag har...

 

 

Lovely!

 

På Återseénde!

 

 

Kramar om

Anki.





Ovido - Quiz & Flashcards