Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Anki - 2 mars 2012 22:24

Precis som jag ville, så blev det en tur i skogen idag....


2 ggr för att vara exakt. ;-)


Vädret var så vackert så vi hade inte ro att vara inne. 
Jag & Nathalie & hundarna Njöt av det vackra vädret & lek med våra fyrbenta vänner.


Trots värk & en del problem så trotsade jag det & gick ut. Hem en sväng för lite smärtstillande & så ut igen.

Om jag var nedstämd för att vara så begränsad i allt jag vill göra med hundarna pga värken

så försvann den "dåliga" tanken när jag var ute igen. 


För hur ont jag än har, hur svårt jag än har att gå, så ska dom ha sitt.

Nöjda hundar ger nöjd matte.


Här nedan slänger jag in en massa bilder från dagens äventyr.




Sasha med Beck i bakgrunden.




 

Polarna, Beck & Sasha. <3





 






 

Ljuvliga Sasha.










Beck Undrar vad Sasha sysslar med. ;0)





 

Våra älskade vänner. Back & Sasha. <3<3





 

Min bästa vän, min trotjänare & vapendragare i vått & torrt. Fina Beck. <3





 






 






 

Beck ger Sasha ett Kärleksbett. :0)





 


Här var det dammigt. Ny kalkat i skogen. :0)





 

Vackra Sasha. <3





 





 






   



Trevlig Fredagkväll till er alla Kära Läsare.


Much Love

Anki

Av Anki - 2 mars 2012 10:09

Åh så ljuvligt det var att vakna imorse. Solen riktigt gassade in genom sovrumsfönstret.

Härligt! Vilken kick jag fick. Vilken energi som genomsyrade kroppen.


De andra mornarna har varit gråa trista & fruktansvärda med andra ord att vakna upp till.


Så idag har jag helt plötsligt en massa ideér som jag ska genomföra tänkte jag....


Städa - putsa fönster - packa undan lite - jogga (?)


Jogga?
Nu spelade nog hjärnan mig ett spratt!

Jag joggar aldrig, såvida inte "hinna med bussen" joggen eller "sista minuten joggen innan bolaget stänger"

räknas in....


Sen så ska jag kanske ska dra en öl eller två med kompisarna ikväll.
Har nog fastnat i en dricka öl med polarna fälla.
Finns kanske andra nyttigare saker att göra en Fredag ?!


Grön middag.

Yoga.

The time.


Men va f--n, jag lever ju bara en gång........Eller det hoppas jag inte att jag gör.


Jag har ju sjukt mycket som jag ska göra i mitt nästa liv, allt det där som jag inte hinner med nu.
Typ boka tvättid, Putsa fönster, Frosta av frysen, Lära mig stryka.


Ja, ni ser!
Så de 3 första punkterna på dagens lista stryks.


Städa

Putsa fönster

Plocka undan


Jag drar till skogs med hundarna & fotograferar lite istället.

Kändes som ganska nytt & ovanligt va? 



Gör som jag, strunta i alla praktiska måsten, strunta i det nyttiga & sunda, knäpp en öl eller två med goda vänner...
Ut & Njut av det vackra vädret.


Önskar er alla en Fantastisk Vår Fredag!



Much Love

Anki 

Ovido - Quiz & Flashcards