Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Anki - 20 mars 2012 12:58

Mina Föräldrar.


Växte upp i Lillhärdal med mina föräldrar Martin & Marianne.

2 fantastiskt fina personer.


Pappa jobbade & slet i skogen innan han fick förtidspension pga hjärtproblem.
Mamma arbetade som undersköterska på Mobacka åldrigshem som det hette på den tiden.


Tyvärr gick pappa bort Allt för tidigt, jag vara bara 19 år gammal när min älskade pappa gick bort från mig.

Han fick en hjärtinfarkt.


Mamma blev min stora trygghet, jag knöt oerhört starka band vid henne. Livrädd att mista min älskade mor också.

Mamma var sjuk i lungemfysem & svår astma, vardagen för henne kantades av akuta ambulansfärder & inläggningar.


I perioder var hon bra.

Till sist tog sjukdomen min mamma ifrån mig.


Ännu en gång upplevde jag en stor, tung svart outhärdlig sorg. Endast 25 år gammal.



R.I.P Älskade mamma Marianne & pappa Martin....


Much Love

Anki



Av Anki - 20 mars 2012 11:52

Ibland måste man bara ta en paus från livet. 

Stanna Upp, fundera & bara vara.


Finna kraften igen.

Och det gör man bäst i fjällen, finna styrkan & kraften i vinden & i träden.


Tack Underbara Eva L, Maggan A & Sylvia S för att ni gjorde detta möjligt för mig.

Så underbart att återse er igen.


Det var så många år sedan jag träffade Sylvia, fina fina Sylvia & hennes fantastiska dotter Lotta.

Underbart att Äntligen träffas & återfå kontakten Igen.


Idre fjäll gav mig styrkan & energin tillbaka.

Här lite bilder från Idre. 




 




 


Maggan bygger snögubbe. :0)


 



 



Lotta, Colin & Beck sluter upp & hjälper till. :0)


 


Så fin blev snögubben. :0)



 




 




 










 





 




 





 





 



Maggan & Colin. <3







Colin - Killen som satte mitt hjärta i brand. :-)


 


Colin & Beck blev goa vänner. <3



   



Underbar vecka i Idre fjäll.



Much Love

Anki 

Ovido - Quiz & Flashcards