Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Anki - 7 mars 2012 17:16

Beck efterlyser numret till Anticimex.


Han låter meddela att han fått svårhanterlig Ohyra vid matskålarna!


För snabb uttryckning bifogas bildbevis!






Mvh
Beck 

Av Anki - 7 mars 2012 10:53

Oj! Den är lite svår känner jag.


Ska man ta den från begynnelsens början? Eller den Första Stora Kärleken som kom i vuxen ålder?
Som liten tös hade man ju ny kärlek varje dag, eller den som svarade JA på "Får jag chans på dig" lappen blev ens stora kärlek......Då!  Ljuva Underbara pliktfria tid. :-)


Men min första riktiga Kärlek hette Jan. Han träffade jag som 14 åring & kärleken höll i sig i nästan 5 år.

Jan var 5 år äldre än mig, jobbade som elektriker på Kommunen, fantastiskt snäll & skötsam kille.
 

Vi förlovade oss & han blev min första sambo.

Vi bodde i centrala Sveg, kärleken var underbar, jag pluggade på dagarna & städade på ett bageri på kvällarna.


Jan var en fantastisk kille, så go & rar på alla vis. En riktig svärmors dröm.

Så som för så många andra svalnade mina känslor till sist & vi gick var till sig.


Vi växte helt enkelt ifrån varandra.

Så, detta var i korthet Dag 2 - Min Första Kärlek. 


För den Riktigt riktigt stora Kärleken kom in i mitt liv mycket senare.

........Men den tar vi en annan gång. ;0)




Ciao.  

Ovido - Quiz & Flashcards