Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Anki - 5 mars 2012 13:01

Vill skrika ut ordet SAKNAR.

Men Exakt vad saknar jag?


Saknar en kär vän, han kommer nog alltid att finnas inom mig.

Du vet vem du är. <3


Saknar Chessi & jag saknar Cross.

Ju mer jag tänker ju mer kommer jag på att sakna.


Fast Just NU saknar jag mest av allt en trevlig hund att träna upp i appelen, samt att ställa ut.

Känner mina tävlingsnerver börjar tina fram redigt nu i vårsolen.


Vill så gärna ha en kompis till Beck & tränings/tävlingskompis till mig.


Pluggar lite betendelära nu & inlärning. Allt för att allt ska bli så bra som möjligt.

Att friska upp minnescellerna tar jag ingen skada av. :0)


Så vi ser om en fin träningsvän kan komma till oss snart.
Så underbart det hade varit. 


Nästa bit att ta tag i är att återigen försöka bli smärtfri.

Imorse var jag så nere av att återigen vakna till en ny dag med värk.


Vill så innerligt gärna bli av med min skada & värk.


Nu ska jag dock lägga saknaden på hyllan & ge mig ut med Beck.

Älskar våra skogspromenader med lek & aktiviteter.


Det är under dessa promenader jag rensar tankarna & laddar batterierna igen. :0)


Underbara hundliv. ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards