Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Anki - 26 februari 2013 21:38

Idag gick jag & Andreas motionsspåret på ca 2,5 - 3 km med hundarna.
Kanonväder, hundar, fotografering & skogens friska luft & underbara tystnad & trädens energi.


Exakt vad jag behövde Nu.
Bara gå i sin lugna takt, fotografera, skratta lite åt hundarnas bus & lek, bara vara, kunna prata av sig om det som trycker inombords. Vara ett med Naturen helt enkelt.


Man rensar tankarna & får energi från luften & träden.
Själsfrid kallar jag detta. Ljuvligt!


På kuppen fick vi trötta & nöjda hundar efter ca 3 timmar ute i det fria med motionsrundan, bus & lek.
Och den motionsrunda vi gick idag var det första gången jag gick, vilken fin runda, underbar natur, lite berg & lite sjöar, någon badbrygga & någon bänk vid vattnet m,m. 


Så jäkla vackert så man nästan blev religiös, det slog andan ur mig att ett motions spår kan vara så fint att gå.
Definitivt min favoritrunda hittils som kommer att besökas flitigt.


Lägger upp lite bilder från dagens tripp. :-)



 





 



   





 




   






 




 




   







   




   







   




 




 







   







   







 




 




 



 



   





 



 




 




 




    



Puh vilket jobb att välja ut 35 bilder utav 523 tagna idag.



Önskar er alla en Underbar Tisdagkväll. <3



Kramar

Anki.




Ovido - Quiz & Flashcards