Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Anki - 12 mars 2013 14:22

Exakt som Titeln ovan säger Plötsligt Händer Det.
Åh nej, jag har inte minskat 10 kilo i vikt eller vuxit 15 cm på längden.

Jag har heller inte vunnit på Lotto eller Fått hundarna Lydiga....


Åh nej, detta är mycket större än det.


Magnus har börjat Blogga.
Ja, jag vet, det är otroligt men sant.

Han som Inte skulle blogga & som beskriver sig som den mest otekniska man som fötts.


Jo jag ser det. Jättefin Blogg har han & helt klart se & LÄS värd.


http://magnushundblogg.bloggo.nu/


så nu vet ni om denna blogg alla fina läsare, in & läs & sprid den gärna vidare.
För han är Duktig med hundar, han den där Magnus.  :-)




Nu ska jag dock återgå till dagens Tvätt & städ dag.


Välbehövligt!


Lite senare ska jag ta en tur med hundarna, kanske jag kan få lite bilder också då.
Och Helst Normala bilder på de ystra jäklarna, börjar bli tröttsamt att bara få bilder på dom där de hela tiden Fightas...


     



Suck!
Detta är vanligt & helt Normalt för att vara Jo`La & Morris.




 



Normal & Normal??


Det kan diskuteras. :0)



Ha en Ljuvlig Tisdag alla Kära Läsare.



Kramar från Anki



Ovido - Quiz & Flashcards