Estricto´s Hundliv

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Anki - 22 mars 2013 22:42

Idag är första dagen på flera dagar som jag är uppegående igen.
Har legat däckad i fruktansvärd huvudvärk, knappt något minne alls av de senaste dygnen.
Fy Dj--ulen rent ut sagt va grym den har varit, nu har det släppt ganska mycket,men är hemskt yr om

jag är uppe & går, så det gäller att inte ta några hastiga rörelser så det blir mest soffsittande.


Mys med hundarna & stilla promenader, snabbrundor då endast för kraften till längre utflykter finns inte.
Tyvärr för hundstackarna.


Var dock i parken idag & där träffade jag på en mycket trevlig kille med sin Rottweilerhanne Bobbo.
Morris & Bobbo lekte så bra ihop så Morris fick rasa av sig en massa energi där.....


Skööönt, jag kunde stå still på samma ställe & se dom leka samtidigt som Morris fick göra sig av med en massa

överskottsenergi som han byggt upp de senaste dygnen i total stillhet här hemma.


Bobbo var en mycket trevlig ung hane på 11½ månad, lite liten kanske med tanke på att Morris Bara

är 6 månader & Morris var större än Bobbo.


Frågan är, är Bobbo en liten hane eller är Morris en stor hane?
Tror det var lite av vardera där faktiskt.  ;-)


Lite bilder från rusningsleken i Heleneholmsparken idag. <3


               


     Ystra unga killar i all nysnö. Fina Ljuvliga Hundar.



     Kungen sitter som han skall - På den röda mattan såklart. Fina Älskade Beckemannen. <3



     Och På span efter parkens kaniner. Tyvärr fanns där inga idag. ;-)  




Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen & hoppas yrseln ger med sig.


Fortsatt Trevlig Fredag önskar jag er alla.



Much Love

Anki & Schäferligan.

<3

Ovido - Quiz & Flashcards