Estricto´s Hundliv

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Ljuvliga Valptid.

Av Anki - 6 februari 2013 10:31

Oh my lord. Imorse ångrade jag att jag vaknade.


Jag: Alltså det här är ju inte sant!!
Jag: Det är ju helt fruktansvärt.

Jag: Säg att det inte är sant!!

Jag: Så orättvist!

Jag: Jag vet.

Jag: Fy fasen...


Och nej jag diskuterar inte kriget i Gaza.


Jag Bevittnar förödelsen av kriget i Gaza..... Typ!


Lilleman har inte varit sysslolös inatt iallafall.

Undrar om han klarade av att fullständigt ödelägga halva hemmet på egen hand eller om han hade Ryska ligan som hjälp?



Regel nummer 1.

Diska Undan all disk på kvällen, annars fixar lilleman det.

Regel nummer 2.

Glöm aldrig en sop påse framme, släng den i tunnan innan du lägger dig.

Regel nummer 3.

2 ton ihopvikta kläder ska läggas på plats & inte ligga framme på bordet.

.......Ligger Inte på bordet nu.



Kikar ner på liten som ger mig en blick.

"Älska mig i nöd & lust tills ......................




Och det är klart älskade söta lilla valp, Älskar Dig såååå mycket trots alla dessa hyss.

Dags att röjja här, för sen drar jag & Schäferligan till Monika.



Much Love

Anki.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - 15 april 2013 10:44

Igen.....Ja, jag har varit Ganska Nöjd med bloggplatsen, men ändå Inte.Så nu testar jag Blogg.se och ser om jag kan få till den Blogg jag vill ha med de funktioner jag vill ha.Så min Nya Blogg Hittar Ni Här.www.teamschakiras.blogg.se   Så kopiera...

Av Anki - 5 april 2013 00:14

Igår var vi på Onsdagsträningen i Burlöv & tränade lite Lydnad.Morris är den som tränas just nu.Beck kan inte vara med pga höften & ryggen & Jola pga löp, så det är Morris som får mycket egentid nu.Morris klagar inte, han ser ut att Njuta av all "Ege...

Av Anki - 28 mars 2013 23:26

Mys & Mys det finns det deliga meningar.Jag tycker det är Påskmys på Hög nivå att fira Påsken md min yngste son Mathias, även om vi bara är hemma i Skåne, tittar på Tv, spelar, går på Bio etc. Helst hade Mathias & jag velat vara i fjällen uppe...

Av Anki - 28 mars 2013 11:29

Ja, det har Morris. En evinnerligt tur att han är så högt älskad som han är.Annars hade det varit läge att knöla ihop han & skicka han som flaskpost till Afghanistan.... Å andra sidan så kanske det är Afghanistan som har tur??Dom har ju nog med ...

Av Anki - 28 mars 2013 02:08

Sov länge för en gångs skull. Oj, så skönt det var att få sova ut.Hade bokat tvättstugan så idag tvättades alla hundhanddukar, filtar & hundtäcken.Skönt när det är gjort.Sandra kom förbi & sen åkte vi iväg till Burlövs brukshundklubb & tränade lite m...

Ovido - Quiz & Flashcards